Hello, world!

It is exciting, isn’t it…Mano pirmasis įrašas! Iškart prisipažinsiu: niekada gyvenime jokiomis aplinkybėmis net nesvajojau kurti blogo taip kaip ir niekada gyvenime nebūčiau pagalvojusi, kad jo būsimas pavadinimas man netikėtai šaus į galvą vidury nakties. Jau keli metai intensyviai skaitau fashion blogus, kurie man visada atrodė patraukliai, tačiau neatrodžiau sau tokia madinga ir šauni, kad galėčiau pati užsiimti tokia veikla. Perskaitę mano šedevro pavadinimą, jūs galimai susidarėte įspūdį, kad šiuo metu skaitote piktos ir mėgstančios burbėti socialiniuose tinkluose (YPAČ demotyvacija.lt ) no-laiferės tinklaraštį. Turiu naujieną jums: šio blogo esmė ir prasmė bus visai kitokia. Savo ruoštu aš pasižadu:

 

  • Kiekvieną kartą atėjus įkvėpimui kažką (daiktą, renginį, žmogų, tinklaraštį…) konstruktyviai pakritikuoti, pabarti, padrąsinti arba tiesiog pagirti iškart apie tai pranešiu čia su visomis detalėmis ir gražiomis nuotraukomis.
  • Mylėti ir saugoti visus savo skaitytojus
  • NIEKADA šio blogo nepaversti mados, kulinarijos ar kelionių tinklaraščiu ir išlaikyti jo idėją
  • Gerbti kritiką ir nuomones, išsakytas dėl mano pateiktos informacijos ar jos pateikimo.
  • Nekritikuoti to, ko pati nesuprantu

 

Visiems būsimiems blogo skaitytojams linkiu protingai kritikuoti ir būti kritikuojamiems, nes tik taip galima tobulėti. Kitas įrašas jau rytoj, o šio pabaigai neseniai atrasta daina 🙂

 

Reklama

Parašykite komentarą

