We have a winner!

“Nes jūs to verta.“ Kiekvieną kartą išgirdus šiuo žodžius L’oreal reklamoje pagalvoju, kad nenoriu būti verta tik tiek. Jei manęs paklaustų, kokios kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių linijos griežtai NIEKADA nebenaudosiu, neabejodama atsakyčiau, kad tai yra būtent visų lietuvaičių taip stipriai mylima L’OREAL. Neseniai supratau, kad nusivyliau visais kažkada naudotais ar bent bandytais naudoti šios kompanijos produktais. Štai pastarieji trys :

  1. L’oreal Triple Active tonikas. Jau senokai pastebėjau, kad mano veidas lyg lakmuso popierėlis labai greitai nustato, ar priemonę įmanoma naudoti, ar ji tik cheminių medžiagų mišinys. Pagal parašymą tonikas turėjo tikti mano veidui puikiai, tačiau po vienos dienos teko jo atsisakyti, kadangi veido oda išdžiūvo ir ją ėmė netgi nemaloniai perštėti.
  2. Sekantis didvyris -ELVIVE  Total repair 5 šampūnas. Nors etiketė skelbia, kad plaukai naudojant turi tapti pastebimai stipresni, turintys daugiau apimties, spindintys, švelnūs kaip šilkas ir gyvybingi, aš nenustebau, kai mano plaukai panaudojus šį šaunuolį išsausėjo, vėlėsi ir netgi atsirado pleiskanų užuomazgos, ko anksčiau niekada nebuvo. Niekada nesidomėjau, bet esu ganėtinai įsitikinus, kad šiame šampūne nerastume nė vienos natūralios medžiagos.

         3. Labiausiai visus skaitytojus ketinu šokiruoti būtent dabar, kadangi pastutinis mano “mėgstamiausių“ trejetuko gyventojas yra.. L’Oreal True match kreminė pudra. Esu girdėjusi daug itin palankių atsiliepimų apie šį produktą, tačiau man, kaip matote, jis neįtiko. Pirmenybę kosmetikoje atiduodu natūraliai atrodančioms priemonėms, tačiau ši pudra neatrodė natūraliai, spalvos nebuvo gražios, žodžiu, liaudiškai, veidas buvo kaip su kauke.

Pabaigai noriu pasakyti, kad antipatiją L’oreal jaučiu ir dėl jų bandymų su gyvūnais. Žinau, kad dauguma kosmetikos priemonių gamintojų juos atlieka, tačiau, nepaisant to, gali džiaugtis didesniu mano palankumu. Merginos, šypsokitės ir būkit gražios! Be L’oreal .. 🙂

Reklama

Parašykite komentarą

